poldek poldek
1372
BLOG

Bojkotujmy towary reklamodawców Newsweeka.. .

poldek poldek Rozmaitości Obserwuj notkę 15

W związku z wątpliwym moralnie zaangażowaniem tygodnika Newseek na rzecz szerzenia języka nienawiści oraz deprecjonowania i lżenie publicznego posła Antoniego Macierewicza - współtwórce legendarnego KORu, działającego w PRL oraz posła na sejm, który bezkompromisowo i konsekwenstnie zajmuje się odkłamywaniem, ujawnianiem manipulacji, kłamstw i nierzetelnego wyjaśniania tragedii Smoleńskiej, rozpocząłem bojkot firm reklamujących się w ostatnim numerze tygodnika.

W obecnym czasie głowną siłą Przedsiębiorstwa i Firmy jest siła jej marki. Dlatego warto w dzisiejszych czasach wymagac od firm aby przestrzegali standardów etycznych nie tylko w strategii działania firmy ale także marketingowej. Pośrednie finansowanie prasy przez zamieszczanie reklam jest także deklaracją moralną i etyczną, na mocy której reklamodawca podpisuje się pod kodeksem etycznym i standardami medium z którego usług korzysta.

Pod następujące adresy:

Rezerwacja Hoteli HRS: office@hrs.de

Gołębiewski w Karpaczu: karpacz@golebiewski.pl

Orange:

Chili Zet: grzegorz.trojan@chillizet.pl

www.ideatfi.pl: info@ideatfi.pl,m.abramczyk@ideatfi.pl

DZ Bank Polska: info@dzbank.pl

Getin Noble Bank Polska: kontakt@noblebank.pl

Lidl Polska: formularz kontaktowy: http://www.lidl.pl/cps/rde/xchg/lidl_pl/hs.xsl/24410.htm

NIssan Polska: 

Amber Gold: office@ambergold.com

Limber.pl( rowery górskie): biuro@limber.pl

Honda Polska: honda@honda.pl

www.rowerymerida.pl: marketing@merida.pl

wkruk.pl: katarzyna.sosinska@vistulagroup.pl, infolinia@wkruk.pl

Basf The Chemical Company: honorata.doba@basf.com <honorata.doba@basf.com>

MS Office: Joanna Frąckowiak PR Manager:
joannafr@microsoft.com

City Handlowy: Paweł Zegarłowicz
Rzecznik Prasowy
Dyrektor Biura Prasowego
Departamentu Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu: pawel.zegarlowicz@citi.com

Przesłałem swój protest i bojkot.

 

Szanowni Państwo,

 Z uwagi na zamieszczenie reklam Państwa Firmy oraz produktów jakie dystrybuujecie na terenie Polski, w ostatnim numerze tygodnika Newsweek, pragnę zaprotestować przeciwko wspieraniu Państwa środkami tygodnika, który swoją ostatnia okładką sieje język nienawiści między czytelnikami oraz klientami Państwa Firm.

 Okładka przedstawia podobiznę posła Antoniego Macierewicza stylizowaną na wizerunek Osamy bin Ladena.  

Posł Antoni Macierewicz należy do założycieli KORu - legendarnej organizacji wspierającej robotników represjonowanych przez system PRL. Jest osobą bezkompromisową i zaangażowaną w proces demokratyzacji Polski od czasów PRL. Jednak tygodnik Newsweek pod redakcją Tomasza Lisa, nie sympatyzując z działaniami jakie ów poseł podejmuje w związku z prostowaniem i ujawnianiem manipulacji, kłamstw i zaniechań w wyjaśnianiu tragedii smoleńskiej, próbuje wzniecić nienawiść do tej zasłużonej dla Polski postaci oraz dąży do dyskredytacji wszystkich naukowców i środowisk które popierają rzetelne wyjaśnienie tragedii w której zginęło dwóch Prezydentów Polski, dowództwo Wojska Polskiego oraz szefowie strategicznych instytucji państwowych.

Nie muszę przypominać kim był Osama bin Laden dla świata zachodniego. Porównanie do niego posła Antoniego Macierewicza jest czymś, co nawet nie przystoi tabloidowi a co dopiero tygodnikowi aspirującemu do miana opiniotwórczego.

Z uwagi na wspieranie mowy nienawiści oraz eskalacji  napieć społecznych, jakie kolportuje ów tygodnik pod wodzą nowego naczelnego: Tomasza Lisa, poprzez zamieszczanie w nim reklam i wizerunku Państwa Firm, obiecuję, że nie będę korzystał ani z Państwa produktów ani Państwa usług dopóty będziecie firmować swoim wizerunkiem oraz wspierać środkami wydawanymi na reklamę taką linię polityczną pisma.

 Wizerunek i wiarygodność wobec klienta, jest czymś, co każdy przedsiębiorca buduje latami, jednak łatwo można go utracić, a odbudować jeszcze trudniej gdy popiera się działania sprzeczne z demokracją, etosem w życiu społecznym wreszcie takie, które dzielą ludzi a nie łączą.

 Jeśli Państwo wspierają rzetelność, profesjonalizm, przestrzeganie wartości etycznych oraz profesjonalne - obiektywne a nie angażujące się na rzecz wzmagania nienawiści i podgrzewania nastrojów społecznych dziennikarstwo liczę, że zaczną się reklamować w bardziej profesjonalnych i rzetelnych tygodnikach.

Informacje o Państwa reklamach w Newsweeku rozsyłam do wszystkich znajomych, partnerów biznesowych, oraz na facebooku i moich blogach. Będę usilnie namawiał ich, aby bojkotowali Państwa produkty i usługi ze względu na wspieranie finansowe nierzetelności dziennikarskiej oraz pośrednie finansowanie szerzenia podziałów i nienawiści pomiędzy Polakami.

 Łączę wyrazy szacunku

 

*******

Jeśli chcesz, możesz wysłać treść mojego listu pod adresy firm reklamujących się w Newsweeku.

 

p.s.

Nie tak dawno podobną akcję prowadziłem przeciwko Radio Eska, której program prowadzony przez Figirskiego i WOjewódzkiego lżył pamięć s.p. Prezydenta Kaczyńskiego. Bojkot dotyczył Coca-Coli, która byla głównym sponsorem tej audycji. Po akci bojkotującej, Coca-Cola wycofała się z tego sponsoringu oraz wydała oświadczenie, że nie angażuje się w tego typu działalność polityczną.

Nie należy więc lekceważyć tej formy protestu, która jest bardzo skuteczna, gdyż jest ona próba wizerunku firmy. A dzięki PRowi można przeciez sprawowac władzę nie mając rzadnych efektów( rządy Tuska). Z wartości wizerunku - bardziej niż politycy - zdają sobie sprawę duże koncerny.

 

 

 

poldek
O mnie poldek

********************************* ---- poldek34@gmail.com,

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości